Logo

Skriv til os

Har du spørgsmål om forbrug, varer, oplevelser i butikker eller lignende, så hører vi meget gerne fra dig. Klik på den butik eller det produkt, din henvendelse drejer sig om, så lander din henvendelse det rette sted.

Drejer din henvendelse sig om en reklamation? Så beder vi dig vælge enten 'Generelle spørgsmål om fødevarer' eller 'Spørgsmål til andre'. For at kunne behandle din henvendelse bedst muligt, er det vigtigt, du oplyser følgende:

  • Varebetegnelse og -mærke
  • Stregkode
  • Produktionskode/batch nr.
  • Produktionsdato
  • Holdbarhedsdato
  • Billede af varens fejl, hvis den er synlig. I tilfælde af et fremmedlegeme, bedes du gemme dette. Det gør vores fejlfindingsproces lettere og ekspeditionstiden kortere.

Mistænker du, en fødevare købt i Coop har gjort dig syg?

Vend telefonen om

Eller ring

Reklamationer på Coops egne varemærker (X-tra, Coop, Änglamark, C osv.).

Telefontid: Hverdage fra kl. 09.00-12.00

Telefon: 4386 4386 (bed om at blive viderestillet til 'Forbrugerservice egne varemærker')

 

Generelle kundehenvendelser og reklamationer om varemærker, der ikke er Coops egne

Telefontid: Hverdage fra kl. 12.00-15.00

Telefon: 4386 2550

Find butik