Har kunderne noget de savner i Irma?
Så vil det være en god idé at besøge Irma Rødovre Centrum den 18. og 19. januar.
For her vil de kunne møde cheferne fra kædens hovedkontor, anført af direktør Jan Larsen.
Butikkens normale medarbejdere har nemlig vundet en fridag, hvor cheferne fra hovedkontoret passer butikken for dem.
Det betyder, at man kan møde dem, der bestemmer, hvilke varer, der skal være i Irma, hvordan kæden kommunikerer og hvordan den skal udvikle sig.
”Vi håber kunderne vil være lidt mere tålmodige de to dage. For vi kan nok ikke levere en hel så professionel betjening, som de er vant til fra butikkens faste og rutinerede medarbejdere. Til gengæld er vi meget lydhøre over for kundernes ønsker og ideer om, hvordan vi kan gøre Irma endnu bedre,” siger Jan Larsen.
Han og kollegerne har lagt sig i selen, så kunderne kan se frem til en række smagsprøver af Irma-delikatesser fra gode, faste Irma leverandører og også konkurrencer, hvor kunderne kan vinde gavekort til butikken.
Irma Rødovre Centrum vandt en intern konkurrence blandt alle butikker i kæden om at øge salget af Irmas Hverdagsvarer.